Saturday, April 30, 2011

Praktika

Olen juba teist nädalat Saaremaal praktikal.Ja 1 mu tuttav soovitas mu blogi kirjutama sellest hakata.Kuigi on see suht suur töö,sest ei tea kas iga õhtu aega on,kuid mõte on see väärt mõte ikka.Ja  ma otsustasin ,et  teen seda ja annan endast parim.
Esimese kahe nädala jooksul on nii mõndagi juhtunud.Muidugi olen juba uusi tuttavaid saanud ja mõned on neist täitsa toredad ja seltsivad.Aga no nii siis   tööle hakkasin ma juba  esimenepäev ja  kõige nunnum on see ,et kohe pandi mind pabulaid viskama,no eks ma olin selleks valmis  aga ,et see nii ruttu  juba kätte jõuab see oli väike üllatus natuke.Samas sain ma hakkama  ja muud mure pole kui  mõne päeva pärast tulid mul jalgadele sinikad,sest pidin  käru välja sopa seest lükkama.Mõned neist on siiani alles.Aga no pole hullu:) No nii edasi sai nii ,et enamuse aja ma koristasin  mida vaja oli ,söötsin hobuseid kui vaja oli ja õppisin nende nimesid pähe ja hakkasin juab teisel päeval 2 hobusel vahet tegema.Nüüdseks teen enamvähem kõigil vahet.No neid ju  nüüd ka ainult 15.Minu lemmikute nimed on Rolete(4-ne) ja Hector Junior(3-ne).Seal on teisigi kes meeldivad kuid need kaks on nn erilised. Egan simene nädal midagi muud suurt ei olnudki.Ma ei mäleta vaid kas see oli esimese nädal lõpus või selle algul millal ma sain Roletega natuke sõita.Mõnus oli.Tal on mugav selg ja väga hea ja mõnus traav ja galopp.Selle nädala algul sain teada ,et nüüd  homme ehk 1.Mail peaks olema koosolek tallis kus jagatakse teiste tüdrukute ja minu vahel ära hobused kes kellega tagaleb ja sõidab.Seda ma ootan huviga,sest kui aus olla ei oska ma midagi loota sellest.Muidugi tahaks ma Roletet ,kuid see on vähe tõenõoline ,et ma tema saan.Samas tuleb olla positiivne ja eks paistab kuidas läheb.Kahtlane värk on see siiski ve3el ,et  kui ma täna tallis ühe väga toreda tüdrukuga rääkisin siis tema ütles ,et ta teab ,et koosolek peaks olema varsti vms...kuid muud ei tea ta midagi ja ,et talli omanik  ehk minu ülemus siis pole ka midagi öelnud.Siis  hakkasin ka mina selle üle mõtlea ,et see on jua vaits kahtlane .Aga eks paistab mis homne toob:D
Kui võtta kokku head asjad siin siis on neid ka ikka natuke:Sain teisele korrusele täitsa oma toa,3x päevas saan süüa kui tahan,tallis on viisakad ja  head inimesed,internet on maru kiire kuna  see levi post on kohe siinsamas maja juures põllupeal niiet mul on kas 3G või siis  Turbo 3G nett!:) , Maja juures on lambad  nüüd siis on üks neist ka minu ristitütar.Kes on alles  natuke üle nädala vana ,kuid ta on siiski väga nunnu ja õnneks saan ma ta emmega hästi läbi ikka XD!! ,nii kuna 1 päev andis ülemus  mulle tallis pm vabad käed siis kordetasin paari hobust kaasa arvatud hobust kellega mul on nüüd õigus tegelda.Hector Junior  on ta nimi...sellega mul vedas,sest minuga käitub ta hästi .Mis siis ,et eelmise aasta praktikandid olid kurtnud tema üle,kuid mina küsisin ,et kes temaga tegeleb ja peale seda küsis ülemus ,et mas ma tahan  hakata tegelema Hector J. -ga ??Ja mille peale  vastasin ma ja ...ja saingi.

AGA nüüd on asi nii ,et homme kirjutan edasi.......bye bye

No comments:

Post a Comment